MediaFest to idealna okazja do prowadzenia ważnych dyskusji o zmieniających się sposobach komunikacji, współczesnej reklamie czy nowoczesnym marketingu. Zebrania pozwalają uczestnikom zapoznać się z ekspertami z różnych branż związanych z mediami: dziennikarzami prasowymi, radiowymi, przedstawicielami nowych mediów, marketingu i reklamy.
Organizatorami tych cyklicznych łódzkich spotkań będą Marek Miller i Łukasz Felsztukier. MediaFest zawsze przyciągają rzesze zainteresowanych. Ludzie związani z mediami dzielą się swoją wiedzą, pomysłami i refleksjami. Aktualnie wzajemne inspiracje wspiera również oficjalny sponsor MediaFestu, wywodzący się także z Łodzi, mBank.
Postanowiliśmy zaangażować się w łódzki MediaFest, ponieważ jest on unikatowym przedsięwzięciem o dużym znaczeniu dla całego regionu, zwłaszcza zaś dla osób związanych z mediami. Jako bank mający swoje korzenie właśnie w Łodzi rozumiemy, że podobne inicjatywy są kluczowe dla zrównoważonego rozwoju miasta. Dodatkowo, w mBanku wspieramy projekty edukacyjne z różnych dziedzin, wszystkie je łączy jednak to, że organizowane są dla ludzi chcących rozwijać swoje pasje, mających kreatywne pomysły i determinację niezbędną do ich zrealizowania. Liczymy, że nasze wsparcie przyczyni się do spopularyzowania imprezy w regionie a także w całym kraju
Agnieszka Zakrocka, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w mBanku
MediaFest to ważny projekt edukacyjny i integracyjny. To szansa dla młodych i ambitnych ludzi, by zdobywać cenną wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, a także poznać innych, dla których szeroko pojęta komunikacja jest pasją. Bardzo nas cieszy, że mBank, jeden z największych banków w Polsce, zaufał nam i postanowił wesprzeć naszą inicjatywę
Marek Miller i Łukasz Felsztukier, organizatorzy MediaFestu
Najbliższy MediaFest odbędzie się we wrześniu.